.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
1200 دقيقه ویژه برنامه اربعین از شبكه مازندران

مدیرکل صداوسیمای مازندران، از تولید و پخش بیش از 16 ویژه برنامه پیش بینی شده در اربعین سالار شهیدان و 28 صفر درشبکه تبرستان خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شبکه تبرستان، بهرام حمیدی، بااعلام این خبر، تهیه و پخش برنامه های ویژه دراین ایام را تنویر افکارعمومی درراستای شناخت سیرت و زندگی پیامبرگرامی اسلام، امام حسن مجتبی، حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش دانست وگفت: برنامه سازان صداوسیمای مازندران برای ایام ماتم و سوگواری اربعین سالارشهیدان و رحلت پیامبراکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، هزار و دویست دقیقه با بیش از 16 عنوان برنامه تولید و پخش خواهند کرد.

وی بابیان اینکه در بخش صدا با پخش 640 دقیقه برنامه با عناوینی چون: یاد ایام، صبح مازندران، پیام ماندگار، صبح مازندران، حال و هوای معنوی به مخاطبان هم استانی خواهد بخشید، افزود: درحوزه سیما نیز بیش از چهارصدو ده دقیقه ویژه برنامه با عناوین برشانه های بهشت، صبح مازندران، الفبای زندگی، ویژه مراسم عزاداری اربعین، صبح مازندران زندگی جاریست، و ویژه برنامه 28 صفر در این ایام روحانی و معنوی تقدیم مازنی های ولایی خواهد شد.

حمیدی انعکاس اخبار وگزارشات مربوط به محافل و مراسم مربوط به برگزاری ایام سوگواری، انعکاس خبرهایی پیرامون آداب و رسوم مناطق مختلف استان بامحوریت قیام امام حسین(ع) و رحلت پیامبرگرامی اسلام(ص) وامام حسن مجتبی(ع) و پوشش مطلوب آیین این ایام از اقصی نقاط شهرهای استان به مدت 150 دقیقه و ارسال آن به واحد مرکزی خبر در تهران از برنامه های پیش بینی شده اطلاعات واخبار شبکه تبرستان دراین ایام یادکرد.

به گفته حمیدی همزمان با ایام شهادت اباعبدا... الحسین(ع) شهدای کربلا ویژه برنامه هایی با عناوین اتابیه اتانیه، الفبای ایثار، پیام مازندران، چراع هدایت، خطبه های نماز جمعه، درانتظار خورشید، راه زندگی، زیریک سقف با رویکرد قیام امام حسین(ع) درصدای شبکه تبرستان پخش شد. وی ویژه برنامه شاپرک- قاصدک شباهنگام، شکوه عشق، صبح مازندران، طراوت، فصل پرواز، گلبرگ معرفت، نسل نو، یادایام را از دیگر برنامه های ویژه شهادت سرور و سالارشهیدان از ابتدای محرم تاکنون درصدای تبرستان بیان کرد.

مدیرکل شبکه تبرستان درادامه، برنامه هایی که از سیمای این شبکه پخش شده را 2803 دقیقه بیان کرد و یادآورشد اتل متل، الفبای زندگی، برشانه های بهشت، بصیرت عاشورایی، راز سلامت، زندگی جاریست، ستاره های جمعه( نمازجمعه) عطرآدینه، سخنرانی( تفسیرقرآن) و صبح مازندران از برنامه هایی بودندکه از ابتدای محرم تاآستانه اربعین حسینی در سیمای این شبکه تولید و پخش شد.

حمیدی با بیان اینکه 500 دقیقه گزارش های فاخری درزمینه بیداری اسلامی با محوریت قیام حسینی نقش و جایگاه شور و معرفت امام حسین(ع) در

فرهنگ های مختلف، همچنین اقبال جوانان از فرهنگ عاشورا و الگوهای کاروان حسینی و گفتگوی ویژه خبری از واحد اطلاعات و اخبار شبکه استانی

تهیه، تولید وپخش شد، گفت: تعدادی از این گزارش ها در شبکه های مختلف سراسری نیز پخش شد. او ادامه داد که همزمان با سوگواری رحلت جانگداز

پیامبراعظم و سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) و اربعین حسینی نیز گزارش های خبری ویژه ای نیز درمعاونت اطلاعات واخبار این شبکه تولید وپخش خواهد شد.

مدیرکل شبکه تبرستان مدت زمان برنامه های پخش شده ویژه شهادت سومین امام شیعیان و یاران باوفایش را در صدا، سیما وخبر این شبکه را بیش از 8500 دقیقه دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دکتر دامپزشک 25 دي 1390
با سلام
تمامی شبکه های استانی ماه محرم را تمام کردن شبکه استانی ول کن نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.